Härligt att vara lite mullig och inte som andra...

Mmmm vad härligt att vara lite mullig behöver inte tänka på gröna teer och en massa annat strunt som banta och sånt håller mig på min dröm vikt och mår kanon, låter håret växa ska se om jag kan få långt hår igen väntar och ser. jobbet har varit jobbigt men roligt ändå igår var jag med en dam till Uddevalla hade roligt fika och satt och pratade, hem resan var inte roligt ac var söner och det var hur varmt som helst taxi föraren höll på att somna hoppas han sresa hem gick bra..vi kom fram hela i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har släppt det där med vikten *suck* den pendlar ändå bara upp och ned *L
men man duger som man är, det viktigaste är att man är frisk och få leva, njuta av livet. Ha det gott

2007-09-27 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0