Karlstad

Jag Daniel och Johan drog till Karlstad igår torsdag för att ställa oss på torget och ta emot GULD HJÄLTARNA det var vi och 15000 till som var där.
Hur häftigt som helst, Naturligtvis hamnade vi längst fram vid  staketet i alla fall jag ville ju stå där men samtidigt inte för alla tv kanaler surrade ju runt där, och naturligtvis for det upp en kille med mic och kamera i nyllet på mig när vi sjöng "PÅ DEN SKÖLD DU KLÄR" det var ju detta jag inte ville skulle hända, och det händer.
Jag sa till Daniel och Johan att nu får en låsa in sig i en hel månad stänga av telefoner och allt, men förhoppningsvis klippte dom bort det håller mina tummar.
Här kommer det i allafall lite bilder..



Torget innan allt började och laget har kommit någonstans här står Marie och Daniel. Hallllllå vart är ni...



torget riktigt kokar när laget står på scenen..



Niklas han i vit jacka ser till att det är drag i hejarklacken under matcherna och sen två utav låtskrivarna till sångerna vi sjunger under matchern..



här står hela laget och blir tackade av 15000 tusen fans



Här sjunger 15000 tusen personer PÅ DEN SKÖLD DU KLÄR för laget, dom ville höra den igen för när hejarklacken sjunger den på arenan så sitter laget i omklädningsrummet och dom hör inte den så därför sjöng vi den allihopa igen...



Jag säger bara  JONAS "MONSTRET" GUSTAVSSON



Jörgen Jönsson tackade alla som stöttat honom och laget under all tid han varit med och det är med en tår i ögat som han nu lämnar laget.
Tack Jörgen.
Hela torget kokade och skrek

JÖÖÖRGEN JÖÖÖRGEN JÖÖÖRGEN....



och till sist min Älskling Emil Kåberg puss på dig...


GRATTIS FÄRJESTAD TILL GULDET

Kommentarer
Postat av: Anneli

Får väl stämma in i gratulationssången - Modo har ju haft det lite kämpigt ett tag nu... men, vi kommer igen!

2009-04-10 @ 22:09:40
Postat av: Therese

Kan tänka mig det och lycka till....

2009-04-10 @ 22:47:24
Postat av: Marie

Modo hmmmm vad är det kan man äta det haha HEJJA FBK!

2009-04-13 @ 00:50:45
URL: http://marie70.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0