Kusten

Jag ringde min kompis Marie och frågade vad hon skulle göra, hon hade funderat på Kil eller Deje, men jag föreslog att vi skulle ta en tur till kusten ner till Grebbestad och Gullbringa där svärfar har sin stuga, det ville hon gärna så vi drog ner från ett mulet trist väder till ett strålande solsken härligt.
Tog lite bilder från kusten..







Efter mycket tjat så censuerar jag här med bilden....

Nått att tänka på...

En del människor lyser upp världen.








Marie tack för en underbar dag detta får vi göra om......

Kommentarer
Postat av: Marie

haha tack jag behöver ju inte visa brösten för hela världen hahahahahahahahaha...



vi får göra om resan :o)

2009-04-15 @ 13:07:56
URL: http://marie70.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja verkligen sol och härlig utsikt.. ha ha

2009-04-15 @ 13:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0