December.

Tänk att det redan är december fy vad ruskigt fort det går. Idag har det varit riktigt kallt ute men otroligt härligt blir det likadant väder i morgon ska jag försöka ta mig en promenad ner till sjön med min kamera ska även försöka få med mig Mikaela dit ner så hon får sig lite frisk luft och en redig promenad.

Johan går i skolan i ed på veckorna och det går riktigt bra för honom han börjar bli stora killen nu, nästan 2 meter är han hoppas att han inte växer mer nu.

ja då är det snart julafton och iår så kommer båda mina bröder och min mamma plus Ture och Ann-Katrin samt Björn och min brors nya fru Rose som kommer från Thailand ska bli riktigt roligt att träffa henne jag har inte gjort det än så det blir första gången på jul.

jo jag har börjat jobba dag igen och det har jag blandade känslor för både bra och dåligt, bra för att jag kommer vara hemma mer på kvällarna, dåligt för att min lön sjunker ioch med att natt ob blir borta så det är tråkigt men det får gå.

ja vi får se imorgon om det blir några kort den som väntar på något gott .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0