En trevlig dag på kusten..

Vaknade i morse med en gosig man brevid mig, jag lade mig arg men vaknade lycklig han var så gosig mot mig.
ligger och pratar en stund om allt mellan himmel och jord, kliver upp äter frukost, sen så går vi ut och cabbar ner och drar till badplatsen för att bada, åker runt lite grann och kikar, sen så bestämmer Tony sig för att vi drar ner till kusten handlar skor till Johan på sport shoppen där dom är 600 billigare än här hemma tar en tur runt i Grebbestad eller många turer. Hoppar ur cabben och går en sväng slinker in på resturang Hertingen och käkar en helt underbar middag wienersnitzel och potatis Mmmm smakar mumma. efter det så måste vi tillbaka till shoppen för dom har glömt ta bort ett larm från en keps väl där inne träffar jag på en jobbar kompis pratar lite men sen måste jag rusa Tony väntar i bilen. efter det så drar vi vidare mot Fjällbacka där vi vräker i oss varsin stor glass därefter bär det av hem efter en otroligt trevlig dag. TACK ÄLSKLING FÖR EN UNDERBAR DAG.



FJÄLLBACKA



HAMNEN I FJÄLLBACKA



TONY

denna underbara dag avslutas med ett sms fy säger jag bry dig inte så mycket om  vad nån säger till dig och jag vill inget annat än dig väl det måste du fatta.. 

Kommentarer
Postat av: Lotta Lind

Låter som en toppen bra dag =)

2009-07-05 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0