Ensamhet

Jag sitter här och blickar ut över en nästan spegelblank sjö, det är lungt och stilla, tårarna trillar sakta ner för min kind. Fan varför ska jag behöva känna så här.
 vill inte men den finns där tanken om att jag är ensam,
men det är jag inte för då när jag sitter där kommer en fågel sakta svävande över mitt huvud 




  precis då ringer min telefon en helt underbar röst frågar om jag vill komma och äta lite jordgubbar med glass,
men jag känner att jag vill vara  för mig själv en stund.
jag tackar så mycket för inbjudan det lät helt underbart vi får ta den nån annan gång fråga gärna igen.
när jag sitter där sänker sig sakta solen ner över skogen.
En helt underbar stund.


önskar att du vore här med mig.
men istället så är du nån helt annanstans

snälla kom
 
håll om mig

omfamna mig med all den kärlek jag vet att du har



du och jag



Kommentarer
Postat av: s

vilka fina kort, och du é alltid välkommen hit vet du väl.... <3 kram

2009-06-22 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0