Sommar

Ja nu har sommaren kommit, hoppas det blir lika fint i juli när jag har semester. igår var det över 60 grader på solväggen puh säger jag det gick inte att vara på den sidan huset i går så det fick bli inomhus nästan hela dagen där var det i alla fall lite svalare.

förra veckan var jag ute och tog mig en promenad och hade givetvis kameran med mig och här är resultatet.








Den här veckan blir det nog en tur ner till Grebbestad med Maria och Lovisa vi får se vad som händer.
Vi har även fixat hotell till Kolmården blir två nätter på ett slott med Anders, Mikaela och deras två barn och så vi och kanske Johan han har inte bestämt sig än.
så vi åker den 22 och kommer hem den 24 på kvällen, så då blir det att slänga in kläderna i tvättmaskinen direkt man kommer hem för sen bär det av till kusten på lördag den 25 där vi ska vara en hel vecka
härligt ska det bli..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh så långt blommorna redan kommit hos er!! Men vi har också varmt - vet inte om jag någonsin badat varje dag i slutet av juni i Jämtland förut.



Vilka härliga semesterplaner ni har!

2009-06-29 @ 23:37:46
URL: http://anneliskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0